A 'Super-Nature'-t iskolákban tanítjuk.
Kis létszámú csoportok oktatására ajánljuk a
Helen Doron English for Children-t.

MagunkrólKurzusokTanárokElérhetőségekJátékokKezdőlap
SzülőkA Tanfolyam céljaEgy Szuper-óra!

Üdvözöljük a Szuper-órán!

Üdvözöljük a Szuper-órán!

Elsőkézből hallhathatja egy tanár beszámolóját, arról, hogyan viselkedtek a gyerekek a
Super-Nature órán.

A Super-Nature programmal egyszerű az angoltanulás, mert természetes úton megy végbe, míg a gyerekek a történetekkel, azok előadásával, vidám és érdekes tevékenységekkel vannak elfoglalva.



Debbie Sarussi, egy „Szuper” Super-Nature tanár Jeruzsálemből a következőket mondja a Super-Nature foglalkozásról:

„Ma új angol szavakat tanítottam meg a gyerekeknek egy Super-Nature történet segítségével, melynek helyszíne a játszótér volt, főszereplője pedig egy cica (a gyerekek nagyon élvezik azokat a történeteket, amelyekben az események saját életükből is ismerősek lehetnek).

A megfelelő sorrendben a táblára tettük a nagy kép-kártyákat, majd meghallgattuk a CD-ről a történethez kapcsolódó Super-Nature dalokat. Ezután újra elolvastam nekik a történetet, majd közösen elismételtük az egyes képekhez tartozó szöveget és a gyerekek beszámozták helyes sorrendben a könyvükben.

A gyerekek nagy érdeklődést tanusítottak. Aki úgy gondolta, hogy most ő lesz „Super-Nature” kimehetett a táblához és foroghatott-pöröghetett, miközben kiabálhatta, hogy „Here comes Super-Nature!” (vagyis „Itt jön a Szuper-Természet”), mivel a legtöbb gyerek ki akarta próbálni, ezért párban csináltuk a feladatot.

Mikor újra elmondtam a történetet, kihagytam bizonyos szavakat, mint fa, cica, minden gyermekszereplő nevét, köszönöm, zsiráf…stb. A gyerekek a legtöbb hézagot képesek voltak kitölteni a megfelelő hiányzó szóval. Valóban emlékeztek a tanult szavakra és megértették a kapott feladatot angolul.

Ezután a gyerekek kivágták az összes ahhoz a történethez tartozó képet és betették őket a foglalkoztató könyvükbe, természetesen a helyes sorrendben. Nagyon izgatottak voltak és nagyon jól teljesítették a feladatot. Mindannyiunk számára élvezetes és hasznos foglalkozás volt.

A következő órán a szavak ismétlése a foglalkozás részeként történik majd, hogy a gyerekek ne felejtsék el az újonnan tanult szavakat és építhessünk az új angol szókincsre, az elkövetkezendő Super-Nature történetekben.”

A Super-Nature program bekerült a német oktatásügyi minisztérium által elfogadott angoloktatási tananyagok közé.

Birgit Müller-Kirschner - Hessen "Master Franchisor"-a saját, egy Super-Nature bemutatóórával kapcsolatos sikeréről számolt be.

„A bemutatóórára az egyik iskolában került sor a mai napon. Remekül sikerült. Rövid egyveleget mutattunk be a Super-Nature 1 –es és 2 –es kurzusból.”- mondja Birgit Müller-Kirschner.

(A tanóra magában foglalta a Super-Nature főszereplőjének, egy varázslatos képességgel rendelkező Chloe nevű kislánynak és barátainak bemutatását. A gyerekek az „I am”, I have” és „I can be” kifejezéseket sajátították el, valamint a „listen” és „colour” igéket. A tananyaghoz tartozó szemléltetőeszköz-csomag magába foglalja a nagyméretű /A3-as/, színes képkártyákat is, melyek hatására a gyerekek lelkesen beszéltek és eljátszottak részleteket a történetből.)

„Minden gyermek beszélt és élvezte az órát, a foglalkozást pedig alig lehetett abbahagyni, mert a fellelkesült gyerekek szerették volna folytatni az angolozást. Abszolút lenyűgözött minket az eredmény, egyszerűen tökéletesen sikerült.”- folytatja az elégedett Master Franchisor."